Examine This Report on بهترین مشاور کنکور انسانی در شیراز

Wiki Article

اگر مایل به انتخاب رشته های دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی در انتخاب رشته خود هستید صرفا کافیست کارت اعتباری این دانشگاه ها را تهیه کرده باشید. این کارت را هم می توانستید در زمان ثبت نام کنکور تهیه کنید و اگر هم به هر دلیلی قبلا این کارت را تهیه نکرده اید می توانید هنگام انتخاب رشته نیز کارت علاقه مندی به شرکت در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی را تهیه کنید.

بدین ترتیب دانش آموز در یک قالب منظم و دقیق خود را برای کنکور آماده می نماید. هر برنامه درسی مختص دانش آموز بوده و با بقیه فرق دارد، لذا برنامه ها بطور کامل شخصی سازی شده است.

مشاور، روانشناس مشاور تحصیلی خانواده درمانگر مشاور ازدواج مشاور فردی

خانه » رتبه قبولی » رتبه کنکور تجربی » رتبه لازم برای قبولی پرستاری

با سلام. در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ، فرصت ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام توسط سازمان سنجش فراهم می شود و میتوانید معدل خود را اصلاح کنید.

سلام این حذفیات حتما برای کنکور ۱۴۰۱ هستن یا ممکنه تغییراتی هم صورت بگیره دوباره توی حذفیات؟

مجاز شدن برای این انتخاب صرفا برای کسانی است که در ثبت نام اولیه کنکور سراسری خود را شاغل رسمی یا پیمانی در آموزش و پرورش معرفی کرده باشند.

و سهمیه جانبازی رو وارد کردیم،بعد از‌کنکور که‌انتخاب رشته کردیم سازمان‌سنجش هر کدوم از سهمیه هارو که به نفع ما هست و برای ما بهتر هست رو برای ما محاسبه میکنه،درسته ایا این‌مطلب؟

بطور کلی همگان در ذهن خود از یک قبولی رشته پزشکی انتظار دارند، نسبت به سایر داوطلبان عقب مانده check here از گردنه قبولی، داوطلبی باهوش تر، درس خوان تر، معدل بالا و از بهترین مدارس باشند، اما به هرکس تمایل داشته باشدبا قاطعیت و جرات تمام میتوان اثبات کرد که داوطلبانی هستند که علیرغم معدل بالا، سطح مالی متوسط یا ضعیف، با توکل به خداوند و تکیه بر تلاش و پشتکار خود، توانستند در بهترین و پررقابت ترین رشته ها قبول شوند.

اما ما معتقدیم استفاده از اساتید معتبر، دلسوزو دارای جایگاه علمی، بهره مندی از جدیدترین روش های تدریسی و آموزشی در موسسات و آموزشگاه ها به اضافه اینکه تسلط کامل بر مطالب کتب جدید می تواند جبران عقب ماندگی ها را بنماید.

به عنوان مثال دانش آموزان دیجی کنکور با همراهی تیم مشاوران خود در کنکور تجربی سال ۹۶ و ۹۷ و ۹۸ بیش از ۱۰۰ رتبه زیر ۱۰۰۰ و بیش از ۷۳ مورد قبولی در رشته پزشکی را تجربه کردند.

سلام و وقت بخیر.من میتونم با تراز ۷۲۰۰ رشته پرستاری دانشگاه آزاد یا خودگردان زنجان منطقه دو قبول شم؟حداقل ترازو رتبه منطقه دو چنده برا این دانشگاه و این رتبه؟

پس، از همین الان می‌توانید برای برنامه ریزی درسی خود برای کسب بهترین نتیجه در کنکور و کسب این درصدها که کاملا دست ‌یافتنی هم هستند، اقدام نمایید.

داوطلبان کنکور، برای موفقیت در این آزمون سرنوشت ساز، علاوه بر داشتن منابع برتر کنکور، نیاز به مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی هدفمند دارند.

Report this wiki page